bezárás
Lakberendező
30/6816-333
www.elizart.hu



Lakberendező
70/286-9090
www.nagyidai.hu


Ajánlott lakberendezők
  Ingyenes Házhozszállítás - bruttó 15 000 Ft feletti vásárlás esetén!  
 
 
 

Termék kategóriák:

Akciós lámpák
Lámpák raktárról
Kiárusítás
Beltéri lámpa Ajándék ötletek Álló lámpák Asztali (dekorációs) Asztali (íróasztali) Asztali (textil) Banklámpa Beépíthető Beépíthető - Mélysugárzó Bútorvilágítás Csillárok Csillárventilátorok Csiptetős Dekorációs lámpa Ellensúlyos lámpa Fali lámpák Fénycsöves lámpa Fénykábel Fényvetők Függeszték Függeszték - egy ágú Függeszték - több ágú Fürdőszobai Ipari jellegű Irányfény Karácsonyi világítás Képmegvilágító Kiegészítők Klasszikus Konyhai Kristály lámpák Lámpaburák, ernyők Lávalámpa LED LED szalag Mennyezeti lámpák Modern Mozgásérzékelős Okos világítás Polcvilágítás Pultmegvilágítás Rendszerek Rizslámpa Sólámpa Spot Spot (energiatakarékos) Spot (halogén) Spot (LED) Távirányítható lámpák Tiffany lámpa Tükörmegvilágítás Tükrök Variálható lámpák Ventilátoros lámpák Vészvilágítók Világító képek Vintage
Gyerek lámpa Éjjeli fények Kisebbeknek Nagyobbaknak
Kültéri lámpa Álló lámpák Beépíthető Dekoráció Fali lámpák Fénycsöves lámpa Fénykábel Függeszték Házszám Hordozható lámpák Ipari jellegű Karácsonyi világítás Kiegészítők Klasszikus Konnektoroszlop LED LED Reflektor Leszúrható Mennyezeti lámpák Modern Mozgásérzékelős Napelemes Reflektor Variálható lámpák Vészvilágítók
Fényforrások, izzók Betűzhető fénycsövek Dekorációs izzók Energiatakarékos - Kompakt fénycsövek Fémhalogén fényforrások Fénycsövek Foglalatok, foglalat átalakítók Halogén izzók LED fényforrások LED szalag Normál izzók Okos világítás Speciális fényforrások Tápegységek, transzformátorok
Villanyszerelés Csengők Elosztószekrények Érintésvédelmi relék Kismegszakítók Mozgásérzékelők Sínre szerelhető kapcsolók, modulok Soroló sínek Túlfeszültség korlátozó modulok
Egyéb termékek Elemlámpa Foglalatok, foglalat átalakítók Mozgásérzékelő Tápegységek, transzformátorok Ventilátorok
Forgalmazott márkák Aldex Amplex Bright-Light Brilliant Edi-Light Eglo Eseo Globo Jupiter Kanlux Lemir Lirio Lucide Markslojd Massive Maxlight Namat Philips Rabalux Searchlight SLV Nowodvorski/Technolux Wofi Zuma Line

Ajánlott lakberendező:

Lakberendező képzésvezető


 

Lakberendezői képek:

Mediterrán sorház
Tetőtéri otthon 03
Timienterior

Fénypost - Hírlevél:






 
 
Lámpa, csillár, világítás arrow Hasznos információk

Nyomtatás Email
Az Általános Szerződési Feltételeket letöltheti egyben ide kattintva!

HASZNOS INFORMÁCIÓK !









 

 

 

0. FONTOS DOLGOK: ( ^^ lap teteje )
- 0.0 Üzletpolitika
- 0.1 Minőség
- 0.2 Ár
- 0.3 Szakértelem
- 0.4 Akciók

 

0.0 Üzletpolitika: ( ^^ lap teteje )

Ide most valami ilyesmit kellene írni, hogy "az az egyetlen célunk, hogy minden vásárlónk elégedett és boldog legyen a megvásárólt termékekkel"...

...de valójában nekünk is célunk, mint minden más kereskedőnek, üzletembernek... (csak mi ki is mondjuk), hogy minél jobban és hosszabb távon működő céget vezethessünk!

Pontosan ezért lehet Ön biztos benne, hogy nálunk korrekt hozzáállást, minőségi termékeket és valódi, igazán komoly akciókat talál!

Mi pontosan tudjuk, hogy a jó üzlet alapja az, hogy a vásárló amikor távozik az "üzletből", azt kapta amit szeretett volna és amire valóban szüksége van, jobb áron mint először gondolta volna!

Ezt nálunk Ön mind megtalálja, hiszen ha Ön elégedett, csak akkor lehetünk mi is azok!

Ezért forgalmazzuk mi az országban a legszebb lámpákat, a legjobb áron!

 

0.1 Minőség: ( ^^ lap teteje )

Évek óta foglalkozunk lámpatestek kereskedésével, így pontosan tudjuk melyik gyártók termékei a legjobb minőségűek, és mi ezeket kínáljuk a vásárlóinknak.

Webáruházunkban kizárólag az Európai szabványoknak megfelelő, minőségi bizonyítvánnyal rendelkező termékeket forgalmazunk.

Bármilyen minőségi problémát rugalmasan és díjmentesen orvosolunk (mert tudjuk, hogy nagyon kevés ilyen lesz...)

 

0.2 Ár: ( ^^ lap teteje )

Mi a "sok kicsi sokra megy" elvet követjük, áraink garantáltan a legjobbak az országban és az Interneten is... győződjön meg róla Ön is!

 

0.3 Szakértelem: ( ^^ lap teteje )

Mivel évek óta ezzel foglalkozunk, értünk hozzá, jól ismerjük az általunk forgalmazott termékeket!

Ha bármi kérdése lesz, mi tudni fogjuk a választ, és mindig tudunk ajánlani valami megoldást!
A mi érdekünk is az, hogy Ön megtalálja azt amit keres!

 

0.4 Akciók: ( ^^ lap teteje )

Közvetlen kapcsolatban állunk a gyártó cégekkel, így olyan akciókat tudunk vásárlóinknak nyújtani, mint kevesen az országban!

 

 

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK: ( ^^ lap teteje )

Cégadatok:
A cég rövidített elnevezése: Fénypost Kft.
Székhely: 3300, Eger, Hétvezér utca 12. (csak iroda, a megadott címen bolt nem működik)
Levelezési cím: 3300, Eger, Hétvezér utca 12.
Számlavezető bank: Budapest Bank Zrt.
Számlaszám: 10103513-01371700-01004006
Adószám: 14326541-2-10
A cég elektronikus elérhetősége: info@lamparendeles.hu
Telefonszám: 70/410-2637
Cégjegyzékszáma: 10-09-028354
Nyilvántartásba vette: a Heves Megyei Cégbíróság, Eger, 2008.05.15. mint Cégbíróság
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-61284/2012

Tárhelyszolgáltató:
Cégnév: MediaCenter Hungary Kft.
Székhely: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
Telephely: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
Telefonszám: +36 76 / 506-618
Postázási cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.
E-mail: mediacenter@mediacenter.hu

A megrendelések feladása a Fénypost Webáruházban elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a www.lamparendeles.hu webcímen, illetve faxon, e-mailen, levélben. A telefonon leadott megrendeléseket nem minden esetben áll módunkban elfogadni.

Az áruházban vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek. Telefonszám megadása kötelező, és ajánlott élő szám megadása az esetleges problémák gyors tisztázása érdekében!

A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve iktatásra nem kerül. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről... A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Áraink magyar forintban értendőek és az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.

Amennyiben bármilyen kérdése lenne, keressen bennünket a kapcsolatok alatt található elérhetőségek valamelyikén.

 

 

2. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: ( ^^ lap teteje )

- Webáruházunkban rendelését bármikor leadhatja, rendszerünk azt mindig rögzíti, ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejétől függetlenül.


- Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje:

Napok: Nyitva tartás:
Hétfő  9-17
Kedd  9-17
Szerda  9-17
Csütörtök  9-17
Péntek  9-17
Szombat 10-13
Vasárnap zárva
 
A megadott nyitva tartás a telefonos ügyfélszolgálatra vonatkozik, chaten, skypeon és emailben elképzelhető, hogy máskor is elérhető ügyfélszolgálatunk.


- Ügyfélszolgálatunk az alábbi módokon érhető el:

Telefonon: +36 70 410 26 37

Online ügyfélszolgálat:
LiveZilla Live Help

Interneten (ingyenes): - mi az a Skype? - Skype letöltése
skype hívás: Fénypost - Ügyfélszolgálat - Hívás
skype chat: Fénypost - Ügyfélszolgálat - Üzenet

Emailben: info@lamparendeles.hu

 

 

3. WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA: ( ^^ lap teteje )
- 3.1 Regisztráció
- 3.2 Adatok módosítása
- 3.3 Navigálás a webáruházban
- 3.4 Kosár használata
- 3.5 Rendelés feladása / ellenőrzése / lemondása
- 3.6 Rendeléssel kapcsolatos értesítések
- 3.7 Rendelés teljesítése / fizetés
- 3.8 Kuponkód felhasználása

 

3.1 Regisztráció: ( ^^ lap teteje )

A vásárlás megkezdéséhez be kell regisztrálni az oldalra.

Ezt a főmenü "Regisztráció" menüpontjában teheti meg.

A regisztráció során a * -gal jelölt mezők kitöltése szükséges a sikeres regisztrációhoz.

FONTOS!
Saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban!
 
A regisztráció során megadott adatok később változtathatóak. A megadott számlázási cím alap helyzetben a szállítási cím is (de a szállítási cím minden rendeléskor külön módosítható).
 
Egy telefonszám megadása kötelező, ha lehet mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció miatt.
 
A regisztráció elküldése után egy emailt fog kapni a megadott email címre, benne a regisztrációs adatokkal! Kérjük őrizze meg ezt a levelet! Amennyiben a levél nem érkezik meg legkésőbb néhány órán belül, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!

 

3.2 Adatok módosítása: ( ^^ lap teteje )

A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani. Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik (jobb felső sarok) a webáruházba. Ekkor a "Bejelentkezés" dobozban megjelenik a "Fiók karbantartása" gomb, erre rákattintva módosíthatja a "Fiók adatait" , a "Szállítási címet", illetve visszanézheti/ellenőrizheti rendeléseit.

A szállítási cím alap esetben megegyezik a számlázási címmel, de itt Ön megadhat akár több különböző szállítási címet is, amelyek közül a rendelés során kiválaszthatja a megfelelőt.

Az esetleges adatbeviteli hibák („félrekattintások”) ajánlattételt megelőző azonosítását és kijavítását (Ektv. 5. § (2) bek. c) pont) is itt végezheti el.

 

3.3 Navigálás a webáruházban: ( ^^ lap teteje )

Webshopunkban a termékek különféle kategóriákba vannak sorolva, hogy Ön könnyebben megtalálhassa a megfelelőt. A kategóriák alatt általában lámpa családonként vannak rendezve a termékek.

A webshopban alapvetően 2 féle képpen kereshet:

- kiválasztja a megfelelő fő kategóriát és ott végignézi a kategóriába tartozó alkategóriák / családok képeit és azok közül választva megnézi az adott alkategóriába tartozó termékeket

vagy

- kiválasztja a megfelelő főkategóriát és ott a lap tetején a „ugrás az ömlesztett terméklistához >> „ linkre kattintva megtekintheti az összes terméket, ami a kiválasztott főkategóriába tartozik!

 

 

3.4 Kosár használata: ( ^^ lap teteje )

Bejelentkezés után már megkezdheti a vásárlást.

Miután kiválasztotta megfelelő terméket a "Kosárba rakom" gomb megnyomásával rakhatja a terméket a virtuális bevásárlókosárba. Ha az adott termékből több darabot kíván vásárolni, akkor a "Kosárba rakom" gomb előtt lévő számot írja át mielőtt berakja a terméket a kosárba.

Amikor egy terméket berak a kosárba akkor automatikusan a kosár tartalmát fogja mutatni az oldal. Itt választhat, hogy "Tovább vásárol" vagy befejezi a vásárlást és a "Pénztárhoz" megy.

A kosár tartalmát bármikor megtekintheti. Jobb oldalt a "Kosár tartalma" doboz mindig azt mutatja, hogy milyen termékek vannak jelen pillanatban az Ön kosarában. Itt találja az "Ugrás a kosárhoz" gombot is, aminek a megnyomásával a kosár tartalmát tekintheti meg illetve módosíthatja azt.

Kosár tartalmának módosítása:
- mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék ára mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át ezt a mennyiséget és nyomja meg a "Frissítés" ikont.
- termék eltávolítása: A kosár tartalma táblázat utolsó oszlopa az "Eltávolítás". Itt minden termék sorában talál egy "X" ikont, ennek megnyomásával törli a terméket a kosarából.

 

3.5 Rendelés feladása / ellenőrzése / lemondása: ( ^^ lap teteje )

Bruttó 15 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás az ország egész területére ingyenes.

Rendelés feladása:
Miután kiválasztotta a megfelelő termékeket és úgy döntött, hogy nem kíván további termékeket vásárolni, menjen a kosár tartalmához. ("Ugrás a kosárhoz" gomb).

Itt ellenőrizheti/módosíthatja a kiválasztott termékeket, mennyiségeket. Ezután kattintson a "Pénztár" linkre, így tovább léphet a rendelés feladásához.

A következő lépésben frissítheti a regisztrációkor megadott számlázási címet, illetve kiválaszthatja a szállítási címet (ami alap helyzetben a számlázási címmel megegyezik). Ha ellenőrizte/megváltoztatta az adatokat és mindent megfelelőnek talál, kattintson a "Tovább" gombra.

Most válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot. A szállítási módok mellett találja a hozzájuk tartozó rövid leírást és a szállítási mód díját is. Ha megvan akkor ismét a "Tovább" gombra kell kattintani.

Itt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat és üzenetet küldhet a rendeléssel együtt. Ha mindent megfelelőnek talált akkor kattintson a "Rendelés jóváhagyása" gombra.

Amennyiben minden rendben ment, akkor "Köszönjük a megrendelést" szöveg jelenik meg a képernyőn. Ebben az esetben hamarosan kapni fog egy automatikus visszaigazoló emailt a rendeléséről, amiben minden megadott adat szerepelni fog. Ez azt jelenti, hogy a rendelése megérkezett hozzánk és munkatársaink hamarosan feldolgozzák azt.

A rendelés feldolgozásáról ön értesítést fog kapni emailben, vagy telefonon (alap helyzetben 30 percen belül, de legkésőbb 24 órán belül - kivéve hétvége és ünnepnapok).

Rendelés ellenőrzése:
Rendelését bármikor ellenőrizheti, ha bejelentkezik a webáruházba és a "Bejelentkezés" dobozban (jobb felső sarok) rákattint a "Fiók karbantartása" gombra, és itt a "Rendelési adatok" -nál láthatja az eddigi rendeléseit.

Termékek vételára:
A termékek vételára a mindenkori hatályos általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazzák. A termékek ára magyar forintban (Ft) vannak feltüntetve. A termékek vételára viszont nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Rendelés lemondása:
Ön lemondhatja a rendelését az "ELÁLLÁS" pontban foglaltak alapján.

 

3.6 Rendeléssel kapcsolatos értesítések: ( ^^ lap teteje )

Amikor Ön elküldi rendelését, akkor annak állapota:
"Várakozik" - ez annyit jelent, hogy a rendszerbe bekerült a rendelés, de még munkatársaink nem dolgozták fel a rendelést. A rendelések feldolgozása folyamatos, alap helyzetben kb. 30 perc múlva kapnia kell visszajelzést, de maximum 24 órán belül. (kivéve hétvége és ünnepnapok)

"Elfogadva" - amikor munkatársaink feldolgozzák az Ön rendelését küldeni fogunk emailben egy visszajelzést erről vagy felhívjuk telefonon. Ilyenkor megadjuk a várható szállítási határidőt is.

"Kiszállítva" - a kiszállítást követően kap értesítést arról, hogy a rendelése kiszállításra került, de erről telefonon is értesítjük a szállítás előtti napon.

"Törölve" - ha Ön kéri a rendelése törlését, akkor erről kapni fog emailben értesítést.

 

3.7 Rendelés teljesítése / fizetés: ( ^^ lap teteje )

A rendelésére küldött visszaigazolásban megadott szállítási határidőn belül Ön meg fogja kapni a megrendelt termékeket. Ha bármi fennakadás lenne, telefonon fel fogjuk keresni Önt.

Kiszállítás előtt telefonon értesítjük a szállítás pontos napjáról!

 

3.8 Kuponkód felhasználása: ( ^^ lap teteje )

A megrendelés első lépésénél lehet megadni a kuponkódot a „Ha van kuponkódja, akkor kérjük, hogy írja be az alábbi mezőbe:” mezőbe.
- ide másolja be a kuponkódot (figyeljen, hogy pontosan írja be)
- ezután a beviteli mező mellett lévő „Küldés” gombra kattintva aktiválja a kuponkódját

Fontos:
- ha az Ön kuponkódja csak egyszeri felhasználásra szólt, akkor többször nem tudja érvényesíteni ezt a kuponkódot
- a kedvezmény a teljes bruttó összegből vonódik le, de a szállítási, és egyéb költségekre nem vonatkozik (azok a kedvezmény levonása után adódnak hozzá a fizetendő összeghez)

 

 

4. SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ: ( ^^ lap teteje )

Próbálunk minél nagyobb választékot kínálni a vásárlóinknak, hogy mindenki megtalálja a neki 100%-osan megfelelő terméket. A szállítás határideje függ a megrendelt terméktől, ill. attól, hogy az adott termékből van e raktáron.

Amennyiben a megrendelt termék van raktáron, 1-2 napon belül Önnél lehet!

Az webáruházban a termék leírásánál fel van tüntetve a várható szállítási határidő, ami általánosan 1-2 hét, ettől eltérő esetben a termék leírásánál jelezve lesz, hogy mi a várható szállítási határidő, illetve a rendelés feladása után emailben vagy telefonon max. 24 órán belül (alap esetben 30 perc) visszajelzünk erről.

 

 

5. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK / KÖLTSÉG: ( ^^ lap teteje )

Bruttó 15 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás az ország egész területére ingyenes.

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

- Eger területén - 0 Ft
Eger területén ingyenes házhozszállítást vállalunk!

- Csomagküldés, utánvéttel - (Bruttó 15 000 Ft felett ingyenes) - 990 Ft
Az utánvét összegét Ön a csomagot kézbesítő személynek fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvétes szállítási költséget.

Egerben személyes átvétel - 0 Ft
Személyes átvétel Egerben. Telefonos egyeztetést igényel.

FONTOS!

A GLS futárszolgálat munkatársai a csomagokat munkaidőben 8-17 óráig kézbesítik, tehát olyan szállítási címet adjon meg ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot! Sikertelen kiszállítás esetén telefonon felkeresik Önt.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot!

A GLS a csomag sértetlenségéért felel, az áru esetleges (nem szállításból származó) hibája miatt kérem vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot.

 

 

6. FIZETÉSI MÓDOK: ( ^^ lap teteje )

- Készpénz, utánvét:
Fizetés az áru átvételekor készpénzben. Ön az áru átvétele után a szállítónak fizeti ki az áru ellenértékét.

- Átutalás:
Csak az áru átvétele előtt lehetséges, ebben az esetben előkészítő számlát küldünk Önnek faxon (emailen), ami alapján át tudja utalni az összeget. Amint megérkezett az összeg a számlánkra, kiszállítjuk a megrendelt árut.

 

 

7. GARANCIA: ( ^^ lap teteje )

Kellékszavatosság

A Fénypost Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló az Fénypost Kft. vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése eseténkérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Fénypost Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás


Hibás teljesítés esetén az Fénypost Kft. vállalkozás a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal.

A Fénypost Kft. vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Fénypost Kft. vállalkozás köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:

            Levelezési cím:  3300, Eger, Hétvezér utca 12.

            Telefonszám:  70/410-2637

            Email cím:  info@lamparendeles.hu

 

 

 

8. ELÁLLÁS: ( ^^ lap teteje )

Elállási jog:

A fogyasztót megillető elállási jog ismertetése:

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 30 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az Eladó köteles a fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a fogyasztórészére. Az Eladó az elállási jog érvényesítése során a fogyasztó által kifizetett teljes összeget – ideértve a kiszállítási költséget is- visszafizeti a fogyasztó részére. Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha az Eladó a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel vagy darab kézhezvételtől számított 30 napon belül élhet a Fogyasztó az elállási joggal.
A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
A Fogyasztó elállási szándéknak bejelentésére felhasználhatja az alábbi elállásinyilatkozat-mintát is:
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: „Cég rövid megnevezés”
Cím: „Postázási cím”
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Termék neve:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI NYILATKOZATMINTA LETÖLTÉSE

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
• Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült egyéb költségeket, mint például a kiszállítás költsége. Az Eladó azonban nem köteles a fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
• A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
• Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
• Az Eladó jogosult a fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

Amennyiben a fogyasztó élni kíván az indoklás nélküli elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázásai cím: 3300, Eger, Hétvezér utca 12.
Email cím: info@lamparendeles.hu
• Amennyiben a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelően élni szeretne az elállási jogával úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül az Eladó által megjelölt címre visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
• A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.
• Abban az esetben, ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, az Eladó saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.
• A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a fogyasztót nem tájékoztatja az elállási jogáról.
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;


Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszunkat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére. Amennyiben a webáruház üzlethelyiséggel is rendelkezik, úgy panaszunkat személyesen is közölhetjük az eladóval. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 30 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét.

Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni.

A Fogyasztó panasza jellegéből adódóan a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni.

•  Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken

tudja bejelenteni:

            Levelezési cím:  3300, Eger, Hétvezér utca 12.

            Telefonszám:  70/410-2637

            Email cím:  info@lamparendeles.hu

•  Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság:

A fogyasztok a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be.  A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/

Békéltető testület:

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;
  • annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;
  • ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;
  • a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;
  • a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;
  • a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;
  • tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.
  • végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának

Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

A békéltető testület elérhetőségei:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)

Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)

Név: dr. Vasvári Csaba elnök ( munkanapokon hívható 08:00-13:00 óráig: 06/30/608-0270-es mobilon)

Fogadóóra: kedden 08:00 – 13:00, ekkor közvetlenül hívható telefonszám: 88/814-121

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

web: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu


Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el. [http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/296-Online-vitarendezes-ingyen-gyorsan-egyszeruen-gyakori-kerdesek-es-valaszok]

Az online vitarendezési platform  az alábbi linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

 

9. ADATVÉDELEM: ( ^^ lap teteje )

A Fénypost - Webáruház kijelenti, hogy a hatályos adatvédelmi jogszabályok (így az 1992. évi LXIII. törvény ) rendelkezéseinek megfelelően minden személyes adatot véd és titkosan kezel. A megrendelőlapon megadott személyes adatokat harmadik fél részére soha, semmilyen körülmények között nem adja ki.

A teljes Adatvédelmi Tájékoztatót letöltheti ide kattintva!

 

Bármilyen kérdése, problémája lenne kérem keresse meg ügyfélszolgálatunkat, biztosan tudunk Önnek segíteni!

Jó vásárlást kívánunk Önnek!

Fénypost lámpa, csillár Webáruház

 

Az Általános Szerződési Feltételeket letöltheti egyben ide kattintva!
 
 
 
 
 
 
info@lamparendeles.hu Skype üzenet küldése! Fénypost - Lámpa rendelés - csillagos 5ös :) Hívja ügyfélszolgálatunkat! Hívja ügyfélszolgálatunkat! Kérdése van? - Mi tudjuk a választ! Email  

Kosár tartalma:

Jelenleg üres a kosara.

Emlékeztető doboz:

Az oldal elhagyásakor a termékek törlődnek a dobozból!
Black Friday akciós lámpák, csillárok, világítás

Megbízható bolt

Megbizhatobolt.hu - Webáruház értékelés. Mennyi csillagot érdemel ez a webáruház?

Facebook

Akciós lámpa, csillár:

Globo lámpa [ GLOBO 48451-8 ]

Globo lámpa [ GLOBO 48451-8 ]

6 190 Ft
4 950 Ft
Megtakarítás: 1 240 Ft
Kosárba rakom!